Over ons

Wie zijn wij

Abels Administratie Advies en Interimmanagement is een kleinschalig en persoonlijk kantoor met jarenlange ervaring in administratieve processen en interimmanagement. Met ruime werkervaring op financieel gebied bij diverse bedrijven (o.a. Nationale Nederlanden) zet Gerard Abels zijn kennis en ervaring nu in voor diverse bedrijven om met u mee te denken en u waar nodig advies te geven.

Onze visie:

Het motto van Gerard is: "Ondernemen is leuk en dat moet zo blijven". Daarom neemt hij graag uw administratieve rompslomp uit handen zodat u zich kunt richten op dat waar u goed in bent, nl. het ondernemerschap.

Wat vinden onze klanten
Mijn onderneming groeit de laatste tijd zo hard, ik heb nu Abels ingeschakeld om te onderzoeken of het rendabel is te verhuizen naar een groter bedrijfsgebouw en extra machines aan te schaffen. Dankzij een duidelijk investeringsplan heb ik de bank achter mij gekregen en kan ik mijn plannen realiseren.
Johan van de Wiel, recyclingbedrijf